6 клас

Важливо!!! Підсумкове тестування пройти до 19.05


Підсумкове тестування пройти до 24.03

Дата уроку: 20.01.2021
                 Тема уроку:   Рапсодія         

Будь-який твір народної музики — то є образ життя народу. Саме як його віддзеркалення виникають народна музика, народна пісня. Образи народного життя, утілені композиторами у професійній музиці, стають ще яскравішими. Саме з такою музикою ми продовжимо знайомитися сьогодні на уроці.— У давні часи існували мандрівні музиканти, які ходили від міста до міста, від села до села і, заробляючи на прожиття своїм співом чи музикою, несли людям радість і втіху. Таких музи- кантів-співаків називали по-різному, наприклад, на Русі-Україні — боянами, скоморохами, а пізніше — кобзарями та лірниками; у Давній Греції — рапсодами.

До речі, словом рапсодія називали пісні, легенди або вірші, що виконували мандрівні співці. Рапсодія — це епічна п'єса, подібна до балади, в якій оспівувалась любов до батьківщини. Із часом рапсодія набула форми віртуозного музичного твору, схожого на фантазії на народні теми. Зазвичай рапсодії будуються в довільній формі, складаються з кількох народних мелодій та кількох частин.

Рапсодія в музиці — це вокальній або інструментальний твір вільної форми, який складається з кількох контрастних частин. Цей жанр дає можливість широко використовувати народні й національні мотиви, що, власне, і має бути творчим кредо будь-якого митця.

Рапсоди — у Давній Греції так називали мандрівних співців- оповідачів, виконавців героїчних оповідей.

Послухайте " Хорватську рапсодію"

Домашнє завдання: Записати у зошит призвіща 10 композиторів, яки писали у жанрі рапсодія


     


                         
 Тема урока: Ноктюрн 
Дата: 13.01.2021
Французское слово «nocturne», как и итальянское «notturno», в буквальном переводе означает – ночной. Название это было известно еще с эпохи Возрождения и означало инструментальную музыку легкого развлекательного характера. Ноктюрн - «ночная песнь». Широкое распространение ночная музыка получает в XVIII веке. Тогда Ноктюрнами называли пьесы, предназначенные для исполнения на открытом воздухе в ночное время. Особенно пышно расцвел этот жанр в Вене - городе, жившем в то время интенсивной и весьма своеобразной жизнью. Этот музыкальный жанр достиг высочайшего уровня своего развития в творчестве известного польского композитора Фридерика Шопена, написавшего  21 ноктюрн.

Послушайте Ноктюрн ми-бемоль мажор, соч. 9 № 2 Ф. Шопен
 и проследите за развитием чувств и эмоциональных состояний в этой музыке. 

Фортепианные ноктюрны писали и другие композиторы: Джон Фильд, Ференц Лист, Пётр Чайковский, Виктор Косенко и другие.
Музыкальный калейдоскоп
 У французской писательницы Жорж Санд, близкой подруги Шопена был пёсик, с которым она любила играть. Однажды женщина сказала: "Если бы у меня был талант, непременно написала бы музыкальное произведение в честь этой собаки". Желание любимой  - закон. И Шопен написал замечательный вальс, которые друзья и ученики композитора, узнав кому посвящено это произведение, называли " Собачим вальсом"
Послушайте Опус № 64 " Собачий вальс"


Домашнее задание : Разгадать музыкальный  кроссворд

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


По горизонтали:
2. Жанр камерно - инструментальной музыки, небольшое лирическое произведение мечтательного настроения
3. Любимый музыкальный инструмент Шопена
4. Животное, которому Шопен посвятил музыкальное произведение
8. Перевод слова ноктюрн с итальянского языка
По вертикали:
1. Страна, в которой родился Шопен
5. Автор произведения " Собачий вальс"
6. Весёлый лад музыки
7. Печальный, задумчивый лад музыки 





 
Підсумковий тест за І семестр

Пройти тест до 23.12









Тема: Музыкальные жанры в театре и в кино












Уроки музичного мистецтва

Дата: 21.10
Тема: Камерний зал композитора
Ми почасти навіть не звертаємо уваги на те, що музика стала частиною нашого життя. Ми її чуємо у кіно та театрах, під час свят та театральних дій, у транспорті та вдома, музика лунає з екранів телевізорів, із приймачів та мобільних телефонів. Музику не можна відокремити від життя людини, адже музика є важли¬вою складовою цього життя. Для того щоб зрозуміти й полюбити музику, необхідно навчитися її слухати. Але музичних творів так багато! Як же навчитися розбиратися у безмежному океані музики? Цього ми вчитимемося сьогодні на уроці.Ми почасти навіть не звертаємо уваги на те, що музика стала частиною нашого життя. Ми її чуємо у кіно та театрах, під час свят та театральних дій, у транспорті та вдома, музика лунає з екранів телевізорів, із приймачів та мобільних телефонів. Музику не можна відокремити від життя людини, адже музика є важли¬вою складовою цього життя. Для того щоб зрозуміти й полюбити музику, необхідно навчитися її слухати. Але музичних творів так багато! Як же навчитися розбиратися у безмежному океані музики? Цього ми вчитимемося сьогодні на уроці

Послухайте музику:
1 Які враження від почутої музики?
2 Які почуття викликає почута мелодія?

Домашнє завдання: Проєкт " Реклама класичної музики"

Немає коментарів:

Дописати коментар